Meer dan 50 stadionconcerten kippenvel

Groots met een Zachte G

In 2006 gaat een jongensdroom in vervulling als Guus voor het eerst een concert geeft in het Philips Stadion in Eindhoven. Inmiddels heeft de zanger meer dan 1,7 miljoen bezoekers bij meer dan 50 ‘Groots met een zachte G’-concerten mogen verwelkomen. Een prestatie die nooit eerder door een Nederlandse artiest is neergezet.

  • Concept
  • Organisatie
  • Productie
  • Creatieve partner
  • Marketing & sales
  • Merkactivaties
  • Mediapartners
  • TV-registratie
  • VIP-arrangementen
Modestus & Guus

Naast het organiseren en produceren van de concerten werken wij met Guus ook nauw samen aan de creatieve inhoud. Elk jaar zoeken we naar een nieuwe insteek met een speciaal thema. Daar wordt vervolgens de hele productie omheen gebouwd: een geweldige show met gastartiesten, decor, aankleding en merchandise.

Guus: “Die eerste keer het podium op in het Philips Stadion was een van mijn spannendste en meest indrukwekkende ervaringen ooit. Het duurde zeker een liedje of vijf voordat ik weer geland was. Inmiddels voelt het stadion als een tweede thuis. Dat we in 2017 alweer de 50e Groots vierden vind ik onwijs gaaf. Als je mij aan het begin van mijn carrière had verteld dat ik 1,7 miljoen mensen naar het stadion zou zingen, had ik je waarschijnlijk voor gek verklaard. Ik ben zo trots op de mensen die elk jaar weer komen en het team van Modestus dat alles mogelijk maakt.”

Zakelijke markt

Al sinds de start van de reeks ontwikkelen wij vip-arrangementen. Vanuit het jaarlijks wisselende thema worden zakenrelaties ontvangen in sfeervolle ruimtes met een spectaculair menu en een exclusieve afterparty.

Samenwerken met merken

In de afgelopen jaren hebben wij sales en marketing rondom de concertreeks verzorgd. Het merkimago van Groots leent zich voor samenwerkingen en merkactivaties. Voor iedere partner creëren wij meerwaarde: zo is Ziggo al enkele jaren hoofdsponsor van ‘Groots met een Zachte G’. Ze verkregen de exclusieve uitzendrechten. In samenwerking met Sligro planden we in 2017 een extra show voor loyale klanten.

Vele A-merken zijn succesvol gekoppeld aan ‘Groots’ en haar spin-offs. Naast Ziggo en Sligro bijvoorbeeld ook Albert Heijn, Univé, Nikon, T-Mobile, Bavaria en Coca-Cola.

In 2018 keert Guus vanzelfsprekend weer terug in het Philips Stadion.

Wat gaan wij samen doen?